Odpowiedzi

2010-02-07T18:06:42+01:00
Droga Aniu Płock 21.10.2009
Pisze do ciebie ponieważ jestem bardzo samotny,i chciałem sie zapytać jak poradzić sobie z samotnością a pisze do ciebie ponieważ ty to umiałaś zrozumieć i miałaś wymyślonych przyjaciól Np. wiole .Doradz mi czy mam się stać bardziej rozmuwny czy może mieć wymyślonego przyjaciela.
prosze cię o odpowiedz i doradz mi dobrze
Serdzecznie pozdrawiam

józef

4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T18:11:30+01:00
Droga Aniu!!!
Na początku chce Cię bardzo pozdrowić.
Chce Ci powiedzieć że BARDZO podobają mi się twoje przygody.
Całą książkę przeczytałam z wielkimi emocjami,i polecam ją wszystkim których znam.
Najbardziej spodobała mi się przygoda o tym jak odwiedziła Cię Diana i pomyliłaś sok z winem.Było to bardzo śmieszne.
Jeszcze raz gorąco pozdrawiam

..............
4 2 4
2010-02-07T18:13:31+01:00
Drogi Gilbercie! Avonley,4.6.1964r.
Co u Ciebie słychać?U mnie wszystko dobrze.Piszę,bo chcę Ci wyjaśnić wszystkie nieporozumienia.Bardzo mi przykro,że rozbiłam Ci tabliczkę na głowie,ale zrozum,że się denerwuję,gdy ktoś mówi o moim wyglądzie.
Wiem,że źle się zachowałam,odmawiając Twoich przeprosin i że nie wsiadłam,gdy chciałeś mi pomóc jak miałam skręconą nogę i że gdy spadałam z dachu nie pozwoliłam Ci się dotknąć.Bardzo dziękuję za pomoc na stawie bo gdyby nie Ty , to bym chyba utonęła nie umiejąc pływać. Gdy byłeś na koncercie w Białych Piaskach to z Dianą założyłyśmy się , że z Tobą zatańczę ,a gdy podeszłam, to Ty się do mnie nie odezwałeś , więc z moją przyjaciółką postanowiłyśmy pójść i zatańczyć razem.
Gratuluję Ci nagrody którą dostałeś , świetnie się spisałeś.Dobrze że zgodziłam się z Tobą zaprzyjaźnić,bo okazałeś się wspaniałym przyjacielem,tylko szkoda,że nie zauważyłam tego wcześniej.Jeszcze raz Cię przepraszam za te nie zrozumiałą sytuację.Czekam na odpowiedź i mam nadzieję,że niedługo się spotkamy.
Ania Shirley
9 3 9