Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T18:13:33+01:00
Jest dużo rozwiązań, np.:
1. możesz zadzwonić do koleżanki, żeby do Ciebie przyszła, albo ty do niej.
2. możesz włączyć telewizor i oglądnąć jakiś bardzo ciekawy film, żeby nie myśleć o tym, że jesteś sama w domu.
3. możesz zająć się czymś tym co lubisz robić.
4. albo po prostu pomódl się.

;))
2010-02-07T18:13:44+01:00
Włącz telewizor zapomnij o strachu .Albo zadzwoń po kumpela.