1.Wpisz nazwy znanych ci przyrządów pomiarowych służących do pomiaru długości.
2.Podaj nazwy kilku dyscyplin sportowych, w których wyniki podaje sie w jednostkach długości.
3. Wpisz nazwy znanych ci przyrządów pomiarowych służących do pomiaru czasy.
4 Podaj przykłady dyscyplin sportowych, których wyniki podaje się w jednostkach czasu
proszę pomóżcie

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T20:47:44+02:00
1.Wpisz nazwy znanych ci przyrządów pomiarowych służących do pomiaru długości.

- linijka, mikrometr, suwmiarka, metrówka, liniał krawędziowy,

2.Podaj nazwy kilku dyscyplin sportowych, w których wyniki
podaje sie w jednostkach długości.

-skok w dal, skok wzwyż, rzut młotem, rzut tyczką, rzut dyskiem.

3. Wpisz nazwy znanych ci przyrządów pomiarowych służących do pomiaru czasy.

-stoper, zegarek.

4 Podaj przykłady dyscyplin sportowych, których wyniki podaje się w jednostkach czasu

-biegi na orientację, biegi przełajowe, biegi na dany odcinek długości, f1, rajdy WRC, kolarstwo górskie.

Po parę przykładów.
103 4 103
2009-10-08T20:49:04+02:00
1.miara,lijnika
2.skok w dal,rzut ostrzepem
3.stoper,minutnik,komórka,zegarek,
4.kolarstwo,biegi,jazda konna,
jak pomoglem :)
38 3 38
2009-10-08T20:52:33+02:00
1.linijka, przymiar krawiecki, miarka stolarska, taśma miernicza
2.skok w dal, skok wzwyż rzut piłeczką palantową, rzut oszczepem, pchnięcie kulą
3. zegarek, stoper, klepsydra, minutnik, zegar słoneczny
4 biegi różnego rodzaju/na 60m, na 100m, na 400m, itp/ bieg p płotki, biegi przełajowe, kolarstwo, łyżwiarstwo szybkie, slalom, bobsleje, wioślarstwo
30 4 30