Odpowiedzi

2010-02-07T18:36:22+01:00
A) = -6
b)1 1/6-(21/12)=
7/6- 21/12=
14/12-21/12=
-7/12
1 3 1
2010-02-07T20:30:34+01:00
(-3⅕)-2½=(-3,2)-2,5=-5,7
1⅙-(-2 1/12)=?
3,7-4⅖=3,7-4,4=-0,7
1,4-(-1¾)=?
(-2⅙)-(-1,6)=?
-3,6+2 3/7-1,4-(-11/7)=?
-5,75+4⅔-2¼-(-3⅓)=?

sory że więcej nie dałem rady ale musiałem iść na kolacje.




:(:(:(:(:(:(:(:(
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T20:48:56+01:00
(-3 1/5)-2 1/2= -3 2/10- 2 5/10= -5 7/10
1⅙-(-2 1/12)=1 2/12+2 1/12=3 3/12=3 1/4
3,7-4⅖3,7-4⅖= 3,7- 4,4 = - 0,7
1,4-(-1¾)= 1,4 + 1,75 = 3,15
(-2⅙)-(-1,6)= -2 1/6 + 1 6/10 = -2 5/30 + 1 18/30 = -17/30
-3,6+2 3/7-1,4-(-11/7)= -3 6/10 + 2 3/7 - 1 4/10 + 11/7 =
=-3 42/70 + 2 30/70 - 1 28/70 + 110/70 = -1
-5,75+4⅔-2¼-(-3⅓)= -5 3/4 + 4 2/3 - 2 1/4 + 3 1/3=
=-5 9/12 + 4 8/12 - 2 3/12 + 3 4/12 = 0
1 3 1