Odpowiedzi

2010-02-07T18:13:54+01:00
Ściąga .pl tam spróbój
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T18:15:43+01:00
Http://www.sciaga.pl/tekst/67744-68-streszczenie_ksiazki_tajemniczy_ogrod

tu jest opisany karzdy rozdział ..
mam nadzieje że pomogłam coś tam ; )
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T18:17:27+01:00
Może coś z tej:http://www.naleniucha.pl/books/childrens-literature/1801779-tajemniczy-ogr%C3%B3d/

POZDRAWIAM :)