Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:16:58+01:00
Program wycieczki.
- Wyjazd autokarem
- Przybycie na miejsce
- Spotkanie z przewodnikiem
- Wejście do muzeum
- Zwiedzanie muzeum wraz z przewodnikiem
- Zakończenie zwiedzania
- Powrót
1 5 1
2010-02-07T19:19:27+01:00
1.wejście do muzeum
2.wstępne informacje na temat Adama Mickiewicza.
2.obejrzenie galerii z czasów młodości i dzieciństwa Mickiewicza.
3.przedstawienie rodziny Adama.
4.oglądnięcie rzeczy Adama Mickiewicza.
5.Zakończenie\jak zmarł kiedy i gdzie.
6.wyjście z muzeum .