Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T18:54:39+01:00


n - liczba biletów normalnych
u - liczba biletów ulgowych

n + u =24
16n +11u =289

n = 24 - u
16(24 - u) + 11u =289

16(24 - u) + 11u =289
384 - 16u +11u = 289
-5u = -95
u = 19
u = 19
n = 24 - 19

u = 19
n = 5
19 - 5 = 14
Ulgowych biletów kupiono o 14 więcej niż normalnych.
29 4 29
2010-02-07T18:54:48+01:00
X-ulgowe
y-normalne

x+y=24/*(-11)
11x+16y=289
-11x-11y=-264
11x+16y=289
------------+
5y=25/5
y=5

x+y=24
x+5=24
x=19

Biletów ulgowych było 5 a normalnych 19, czyli biletów normalnych było więcej od ulgowych o 14
12 3 12