Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T18:24:49+01:00
Legenda o poczatkach Rzymu:
Według starożytnej legendy, założycielami mieli być Romulus i Remus.
Byli to bracia, którzy zostali porzuceni w górach. Pewien pastuch ujrzał ich, kiedy wilczyca karmiła ich swoim mlekiem. Na podziękowanie i pamieć o miejscu dzięki któremu przeżyli mieli oni wybudowa osadę. Nazwę miała nosić Rzym.
2010-02-07T18:27:37+01:00
Remus i Romulus to dzieci Marsa i Rei Sylwii.
Mars nie chciał aby jego synowie władali po nim, więc wrzucił dzieci do rzeki Tybr i znalazła je wilczyca, która je wychowała, potem dzieci dorosły i rywalizowali o to kto będzie władcą.
Remus zobaczył 12 sępów,a Romulus 6 i Romulus z zazdrości zabił brata... i tak powstała Roma