Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T18:22:18+01:00
Różnią się wyglądem i budową ciała, natomiast wszystkie należą do mięczaków.
Ślimaki-głowa, noga, worek trzewiowy i 2 pary czółków
Małże-noga i worek trzewiowy
Głowonogi-głowa, worek trzewiowy, zamiast nogi wieniec ramion z przyssawkami

6 4 6
2010-02-07T18:53:21+01:00
Odpowiedź masz w tabeli w załączniku. To jest dokładne porównanie, które w 1 gimnazjum podała nam nauczycielka. Całe spisałam dokładnie z zeszytu. :)
4 2 4