Odpowiedzi

2010-02-07T18:29:13+01:00
Najbardziej podobał mi się problem Ani,gdy ofarbowała sobie włosy na zielono.Ta sytułacja była dla mnie śmieszna,a zarazem też troche niefortunna.
Ani Shirley nigdy nie podobały się swoje rude,długie,zazwyczj splecione w dwa warkocze włosy.Jeden z jej znajomych wyśmiewał się z niej z powodu Rudawych włosów.
Przezywał ją marchewka.
Pewnego dnia,gdy Ania była sama w domu kupiła sobie farbę.
Kupiec informował Anie,że to będzie piękny kasztanowy brąz.
Ania naiwna zaufała i kupiła farbę do włosów.
Nieświadoma tego co robi przefarbowała włosy na zielono.
Kiedy to zauwarzyła zamknęła się w swoim pokoju i nie chciała wyjść ze swojego pokoju.Kiedy Maryla wróciła skłoniła ją do opuszczenia pokoju.Maryla obcięła Ani włosy.
Ania była w tedy przerażona,smutna i zdesperowana.
Wybrałam tę historie,ponieważ moim zdaniem była śmieszna.Ten problem Ani wzbudził we mnie podniete.
35 3 35
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T18:34:27+01:00
Moim zdaniem najciekawszym momentem książki Ania Z Zielonego Wzgórza
był problem gdy Anna Shirley zamiast soku wiśniowego dała swojej przyjaciółce nalewke wiśniową.

Było to rano gdy nie bylo Maryli w domu Ania zaprosiła do siebie swoją nalepsza przyjaciółke Dianę Barry.Ania wyszła po Dianę na most.
Gdy przyszły do domu spragnione Ania poszła do spiżarni po sok wiśniowy z zapasów Maryli. Dziewczynki wypiły sok a następnie poszły do bawialni na poddaszu. Tam bawiły sie a przy tym piły sok wiśniowy.

Gdy nadszedł wieczór Ania odprowadziła Diane na most po czym obydwie wróciły do swych domów.
Wróciła Maryla spytała Anie czy wszystko dobrze a Ania potwierdzając słowo TAK milutkim cichym głosikiem poszła do swojego pokoju. Natomiast za chwileczkę zadzwoniła pani Barry mama Diany z pogardą poniewaz Diana wróciła od Ani całkiem Pijana.
Maryla nie dowieżając z wątpliwości poszła sprawdziść swoje zapasy okazało sie że Ania pomyliła butelki zamiast soku wzięła wino wiśniowe(nalewke).

Pani barry z tym faktem nie pozwoliła spotykąć sie obu dziewczynkom
Ania zrozpaczona poszła przeprosić pania Barry lecz mama diany nie przyjęła przeprosin..
21 3 21