Prosiłbym o przetłumaczenie dwóch tekstów z Języka niemieckiego na Język Polski.
BARDZO ZALEŻY MI NA CZASIE.

I.
Deutsche Schüler sind Fruchtfans - das wissen wir aus
der Umfrage von "Esscooltur". Am liebsten trinken sie
Orangensaft. 33% aller Schüler meinen, Orangensaft
schmeckt am besten. An zweiter Stelle (21%) folgt der
Apfelsaft und an dritter der Multivitaminsaft (12%).
Schüler sind in Sachen Saft richttige Profis.
Der Fruchtsaft entsteht zu 100% aus Obst - das wissen
64% Schüler. Viele trinken Obstsäfte täglich.
34% trinken drei Liter Saft pro Woche.

II.
Keine Lust auf Milch? Milch Milchist aber für Kinder
einfach ein Muss, denn sie hat viel Calcium und
macht Knochen und Zähne stark. 13- bis 15-jährige
Kinder brauchen 1200 mg Calcium am Tag. Ein Liter
Milch enthält diese Menge, aber auch andere
Milchprodukte, wie Kefir, Joghurt, Quarkdesserts,
Kako und Käse haben viel Calcium. Und Kinder
mögen sie meistens viel liber als firsche Milch

3

Odpowiedzi

2010-02-07T18:26:31+01:00
Oto odpowiedzi

1.studentami Erman są fani owoców - wiemy z badania "Esscooltur. Woli pić sok pomarańczowy. 33% wszystkich uczniów uważa, że sok pomarańczowy smakuje najlepiej. Na drugim miejscu (21%) i soku jabłkowego (12%), trzecia multiwitamina. Studenci w zakresie specjalistów richttige soku. Soków produkowanych z owoców po 100% - wiedząc, że 64% uczniów. Wiele soku owocowego napoju dziennie. 34% pitnej trzy litry soku na tydzień.

2.Zmęczony mleka? Milchist mleko, ale łatwy dla dzieci jest koniecznością, ponieważ ma dużo wapnia i dokonać kości i zęby. 13 - do 15-latków potrzeba 1200 mg wapnia dziennie. Litr mleka zawiera ilość, ale inne produkty mleczne takie jak kefir, jogurt, desery twarogowe, Kako i sery dużo wapnia. A dzieci jak zwykle więcej niż litr mleka
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T18:27:41+01:00
I. Niemcy są fanami - znamy to z ankiety od "Esscooltur". Najserdeczniej oni piją sok pomarańczowy. 33 % wszystek uczniowie sądzą, posmakuje soku pomarańczowego . drugie miejsce (21 %) ma sok jabłkowy a trzecie multiwitamina-sok (12 %). Uczniowie są zainteresowani sokiem zawodowo. Sok owocowy powstaje do 100 % z owoców - zna to 64 % uczniów. Trzeba codziennie wiele ich pic. 34 % ludzi pije trzy litry na dzień.

II. Chcesz mleko? Mleko dla dzieci prosto mus, w ogóle ma ono dużo wapnia i dzięki niemu mamy zdrowe kości i zęby. 13 - do 15 - dzieci potrzebują 1200 mg wapnia na dzień. Litr mleka zawiera dużą dawkę magnezu ale też inne produkty mleczne, jak kefir, jogurt, twarogowe desery, Kakao i ser mają dużo wapnia. I dzieci bardzo ję lubią pić.


=)
1 5 1
2010-02-07T18:40:13+01:00
I.
Studentów niemieckich fanów są owoce - wiemy z
Badania "Esscooltur. Wolą pić
Sok pomarańczowy. 33% wszystkich uczniów uważa, że sok pomarańczowy
smakuje najlepiej. Drugi najczęściej (21%)
Sok jabłkowy i trzeciej multiwitamina (12%).
Studenci w zakresie specjalistów richttige soku.
Sok produkowany w 100% owoców - wiem
64% uczniów. Wiele soku owocowego napoju dziennie.
34% pić trzy litry soku na tydzień.

II
Zmęczony mleka? Milchist mleko, ale dla dzieci
Po prostu musi, bo ma dużo wapnia i
sprawia, że kości i zęby. 13 - do 15-letniego
Dzieci potrzebują 1200 mg wapnia dziennie. Jeden litr
Mleko zawiera ilość, ale również inne
Produkty mleczne, takie jak kefir, jogurt, twaróg desery
Kako i sery dużo wapnia. I dzieci
Oni wydają się bardziej podoba niż liber firsche mleka