Odpowiedzi

2010-02-07T18:32:15+01:00
Pomnożyć jakąś liczbe lub cyfre o 2
2010-02-07T18:33:28+01:00
No powiększyć więcej niż jest np ołówek cienki i o 2 razy powiększyć to staje sie większy i grubszy albo cyfrę też można powiększyc o 2 razy bo zwiększyłaś o 2x rozumiesz??
można zwiększać co sie chce nawet o więcej niz 2 razy
myśle ze pomogłam.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T18:33:39+01:00
Na przykład jeśli masz prostokąt o wymiarach 4cmx8cm to po powiększeniu 2 razy będzie miał wymiary 8cmx16cm. Pomniejszyć natomiast to wymiary 2cmx4cm.