Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T18:32:08+01:00
Sposób występowania osobników danej populacji na określonym terenie
4 5 4
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T18:33:35+01:00
Rozmieszczenie ile ludzi przypada na dany kawałek ziemi lub świata
2010-02-07T18:34:35+01:00
To rozklad, usytulowanie przedmiotow, budynkow, miejsc na danym obszarze lub na mapie w odpowiednio okreslonych odstepach, odleglosci.

;]
2 4 2