Odpowiedzi

2010-02-07T18:35:34+01:00
Szlafen - spać
ich schlafe
du schlafst
er/sie/es schlaft
wir schlafen
ihr schlaft
sie/Sie schlafen
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T18:35:40+01:00
Ich- schlafe
du- schläfst
er/sie/es- schläft
wir- schlafen
ihr- schlaft
sie/Sie- schlafen
1 1 1
2010-02-07T18:37:23+01:00
Ich -schlafe
du - schlafst
er
sie -schlaft
es
wir -schlafen
ihr-schlaft
sie sie-schlafen


jak coś to to znaczy spać ;P
1 1 1