Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T18:35:44+01:00
Liczba osobników zasiedlających obszar zajęty przez daną populację
2010-02-07T18:38:00+01:00
Liczebność - określa liczbę osobników tworzących populację
Policzenie wszystkich osobników w populacji jest w większości przypadków b. trudne lub wręcz niemożliwe. Trudno by było policzyć mrówki w mrowisku. Inaczej jest z dużymi organizmami. Jeżeli liczebność populacji odniesiemy do okreslonej powierzchni lub do okreslonej objetości, to mozna podać liczbę osobników przypadających na te jednostki. W ten sposób określamy zagęszczenie organizmów.
2010-02-07T18:38:42+01:00
Liczebność jest to liczba osobników w populacji zasiedlająca dany obszar,np.że na 100m² masz 15 saren itp. :)