Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T18:42:18+01:00
Np. Inwestuj w kości ,
na pewno ktoś Ci ich pozazdrości. ;]
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T18:43:53+01:00
"Dla każdego coś mlecznego"
"Kto produkty mleczne je, szczęśliwie długo sobie pożyje"
np.

pozdro:)
6 3 6
2010-02-07T18:45:04+01:00
Kości zdrowe , mleko krowie
albo
mleko pij,bez złamań obejdziesz się w mik
albo
mleko pij a zawsze z witalnością bedziesz za pan brat
3 3 3