Odpowiedzi

2010-02-07T18:57:10+01:00
D:
P=2kW=2000W
t=30 min=1800s

Sz:
W=?

Rozwiazanie

W=P*t
W=2000*1800=3600 kJ

Mam nadzieje ze dostane najj ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:01:46+01:00
Dane
P - moc grzałki 2kW=2000W
t=30 min = 1800 s
Obliczyć
W=?
Wzór
P=W/t
W=P*t
Rozwiązanie
W=2000*1800
W=3600000
Rachunek jednostek
[W]=[W*s]=[J]
W=3600000J
W=3600kJ
Odpowiedż
Prąd elektryczny wykonuje prac 3600kJ