Odpowiedzi

2010-02-07T18:46:57+01:00
Ogłoszenie
Informujemy, że odbędzie się wystawa herbów polskich. Otwarcie jej nastąpi 21 lutego 2010 r. o godz. 15,20 w sali gimnastycznej.

Serdecznie zapraszamy,
Dyrekcja szkoły
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T18:47:05+01:00
Ogłoszenie

Dnia ...... (tu wstaw jakąkolwiek datę) o godz. ..... (podaj godzine) w Szkole ..... (nazwa szkoly lub numer) odbedzie sie wystawa herbów miast polskich.Wszytskich chetnych zapraszamy do udzialu w wystawie.
Organizatorzy
8 4 8
2010-02-07T18:48:52+01:00
OGŁOSZENIE

Dnia 10.02.2010 r. w szkole(napiszesz swoją szkołę) o godz. 11
odbędzie się wystawa herbów polskich miast . Serdecznie zapraszamy . (i napiszesz ze rada gminy to organizuje )
Mam nadzieję że pomogłam
6 2 6