Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T18:48:54+01:00
Wieś :
Wady :
1. Daleko do pracy.
2. Utrudniona komunikacja.
3. Daleko do instytucji państwowych.
Zalety:
1. Niezanieczyszczone powietrze.
2. Brak hałasu.
Miasto:
Wady:
1.Zanieczyszczone powietrze.
Zalety:
1.Blisko do pracy, szkoły, instytucji państwowych,
2.Ułatwiona komunikacja.
3. Krótka droga do supermarketów
26 3 26
2010-02-07T18:50:59+01:00
Wieś zalety

1.Świeże produkty z uprawy i od zwierząt
2.Mniej spalin i oparów
3.Zwykle mała, dużo miłych sąsiadów

Wieś wady
1.Czasem nieprzyjemny zapach

Miasto zalety
1.Szybki dostęp do supermarketów
2.Zawieranie coraz to nowych znajomości
3.Poznawanie kultury i kosztowanie wszelkich dań w restarajach

Miasto wady
1.Spaliny
2.Ciągły ruch
145 4 145