Odpowiedzi

2010-02-07T18:52:56+01:00
MIANOWA:
1:100000 to znaczy że 1 cm na mapie to 100000 cm w terenie
i teraz....

100000cm= 1000m= 1km
***
LINIOWA:
Rysujesz linię i dzielisz ją na np. 4 równe części... pierwsza linia to 0, druga 1km, trzecia 2km, czwarta 3 km
Nie umiem zbytnio tłumaczyć... ale może coś zrozumiesz... jakby jakieś pytania... na priv ;]

***
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:15:10+01:00
Na mapie masz 5 cm skala 1:100000 ile w rzeczywistości

odp.
1:100000 to 1cm na mapie to 1 km w rzeczywistości czyli 5cm na mapie to 5km w rzeczywistości

5km to prawidłowa odpowiedz.

rozumiesz
1 5 1