1Uzupełnij brakujące informacjee :
Mezopotamia lezy :
a) kontynencie .........
b)między rzekami .........
c) nad zatoką ......

2 Jaka była zasadnicza różnica między religią Żydów a Egipcjan?
3 Połącz parwidłowo.:

a) naród wybrany........
b)Dawid........
c)dekalog.....
d)Mojżesz.....
e) Arka przymierza.......
f)Jahwe

1 żydowski dzielny król poeta
2 wyprowadził Żydów z Egiptu
3Żydzi
4. 10 przykazań
5 Bóg Izraelitów

3Napisz najważniejszą cechę charakterystyczna monoteizm !
4 Wyjaśnij dlaczego Egipt nazywano darem Niluu ?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T21:09:37+02:00
1Uzupełnij brakujące informacjee :
Mezopotamia lezy :
a) kontynencie Azja
b)między rzekami Eufrat i tygrys
c) nad zatoką Perską

2 Jaka była zasadnicza różnica między religią Żydów a Egipcjan?
3 Połącz parwidłowo.:

a) naród wybrany. - 3
b)Dawid. - 1
c)dekalog - 4
d)Mojżesz. - 2
e) Arka przymierza.
f)Jahwe -5

1 żydowski dzielny król poeta
2 wyprowadził Żydów z Egiptu
3Żydzi
4. 10 przykazań
5 Bóg Izraelitów

3Napisz najważniejszą cechę charakterystyczna monoteizm !
Wierzą w jednego Boga
4 Wyjaśnij dlaczego Egipt nazywano darem Niluu ?
Ponieważ gdy Nil wylewał, pola Egipcjan rozrastały się. była woda były plony.
1 1 1
2009-10-08T21:15:29+02:00
1
aAzja
b:Tygrys i Eufrat
c: Perską
2

3
a 3
b 1
c 4
d 2
e
f 5

3
Wieża w jednego boga
4
Ponieważ gdy wylewał nil pola egipcjamów rozrastały się