Odpowiedzi

2010-02-07T18:51:03+01:00
Ich masywne łapy i twarde pazury
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:01:13+01:00
Na pewno grube futro i smukłe ciało. Niedźwiedzie polarne mają grube futro, które nie wypuszcza ciepła i nie wchłania zimna. Mają też duże łapy, gdyż po śniegu o wiele łatwiej jest chodzić nie "zatapiając się" gdy ma się większa powierzchnię do chodzenia (wielka stopa niedźwiedzia)
Ale chodzi tu o tundre..
Na przyklad tygrys bengalski. Zimę przetrwa bez żadnych skutków. Ma ciepłe futro oraz smukłą sylwetkę. jest szybki, co ułatwia mu polowanie oraz PORUSZANIE SIĘ WE ŚNIEGU. Wiadomo, zimny są tam dość łagodne, więc nie potrzeba wiele by mogły przetrwać.
1 5 1
2010-02-07T20:03:11+01:00
Wszystkie zwierzęta mają szerokie stopy, porośnięte piórami lub sierścią, co ułatwia im poruszanie się po śniegu.
1 3 1