Napisz w postaci wyrażenia algebraicznego:
a)sumę liczby 2 i podwojonego iloczyny liczb a i b
b)różnicę liczby m i liczby n zmniejszonej o 2
c)iloczyn liczby a i potrojonej różnicy liczby 2 oraz liczby b
d)iloraz podwojonej liczby a i liczby 5

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T18:54:31+01:00
A)sumę liczby 2 i podwojonego iloczyny liczb a i b=
2+2*(a*b)
b)różnicę liczby m i liczby n zmniejszonej o 2=
(m-n)-2
c)iloczyn liczby a i potrojonej różnicy liczby 2 oraz liczby b=
a*3(2-b)
d)iloraz podwojonej liczby a i liczby 5 =
2a:5
1 5 1
2010-02-07T18:56:07+01:00
A) 2+2(a*b)
b) (m-n)-2
c) a*3(2-b)
d) 2a : 5
1 5 1
2010-02-07T19:00:24+01:00
A) 2+2(a*b)
b) (m-n)-2
c) a*3(2-b)
d) 2a : 5