Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T18:52:14+01:00
Http://www.bryk.pl/teksty/gimnazjum/j%C4%99zyk_polski/streszczenia_i_plany_wydarze%C5%84/3228-streszczenie_najwa%C5%BCniejszych_mit%C3%B3w_na_podstawie_mitologii_jana_parandowskiego.html


Mam nadzieję że pomogłam :)
2010-02-07T18:53:20+01:00
Http://www.bryk.pl/teksty/gimnazjum/j%C4%99zyk_polski/streszczenia_i_plany_wydarze%C5%84/3228-streszczenie_najwa%C5%BCniejszych_mit%C3%B3w_na_podstawie_mitologii_jana_parandowskiego.html
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T18:56:23+01:00
Mi się bardzo podobał mit o Prometeuszu i oto linki :
1)http://www.bryk.pl/teksty/podstawowa/język_polski/streszczenia_i_plany_wydarzeń/1001061-streszczenie_mitu_o_prometeuszu.html

2)http://www.sciaga.pl/tekst/65654-66-mit_o_prometeuszu

3)http://pl.shvoong.com/books/mythology/1743260-mit-prometeuszu/

Mam nadzieje ze pomogłam :p
Tylko najpierw przeczytaj wszystkie, a potem rób pracę :P :D:D