Odpowiedzi

2009-10-08T21:15:44+02:00
Dyfuzja polega na samorzutnym mieszaniu sie czastek i atomow roznych substancj , zachodzi ona pod wplywe ruchow cieplnych ( najszybciej zachodzi ona w gazach)
Najlepsza Odpowiedź!
  • kh24
  • Rozwiązujący
2009-10-08T21:25:35+02:00
DYFUZJA - jest to samorzutne mieszanie się składników układu w wyniku chaotycznego ruchu drobin. Najszybciej przebiega dyfuzja w fazie gazowej, wolniej w ciekłej, bardzo powoli w stałej.