Odpowiedzi

2010-02-08T14:27:32+01:00
Nep nakazal przymusowa koletywizacje rolnictwa rozpoczeto zakladanie kolchozow nalezacych do panstwa wielkich gospodarstw rolnych w 1928 r stalin wprowadzil gospodarke planowa czyli wytyczanie na pewien czas zadan dla rolnictwa i przemyslu. Forsowano industralizacje ktorej glownymi elementami byla rozbudowa przemyslu ciezkiego Wielkie przedsiewziecia tamtych czasow to budowa kanalu bialomorskiego i kombinatu hutniczego w magnitogorsku czy projekt uregulowania dniepru mialy dowodzic o preznosci komunistycznej gospodarki
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-08T16:50:43+01:00
NEP w przemyśle wprowadził likwidację prywatnych przedsiębiorstw a w rolnictwie władze odebrały rolnikom ziemie
aby utworzyć tzw kołchozy po założeniu kołchozów produkcja żywności gwałtownie zmalała a z czasem zaczęło jej coraz bardziej brakować co spowodował wybuch wielkiego głodu w roku 1932-1933

Pozdrawiam i daj naj xD
7 4 7