Przetłumacz:
Budzę się rano, czując się jak P Diddy
(Hej, co jest dziewczyno?)
Wkładam moje okulary, Jestem za drzwiamy
Zwojuję to miasto (Chodźmy)
Zanim wychodzę, myję zęby z butlką Jack'a (whiskey)
Bo kiedy wychodzę na noc, nie wracam
Mówię - pedicure na naszych palcach u stóp, palcach u stóp
Przymierzamy wszystkie nasze ciuchy, ciuchy
Chłopaki wysadzają nasze słuchawki, słuchawki (?)
Składamy dach, puszczamy nasze ulubione płyty
Zatrzymujemy się na imprezach
Prubując się troszeczkę upić.

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T18:58:57+01:00
Ich wache morgens auf und fühlte sich wie P Diddy (Hey, was ist das Mädchen?) Ich habe meine Brille, ich bin aus der Tür Zwojuję dieser Stadt (Come on) Bevor ich gehe, ich wasche meine Zähne mit butlką Jack (Whisky) Denn wenn ich abends ausgehen, nicht ich sage, ich komme wieder - Pediküre auf Trab zu Fuß, Zehen, am Fuße des Bundes, alle unsere Kleider, Jungen Kleidung sprengen unsere Headsets, Kopfhörer (?) Faltdach, lassen Sie die Disc unserer Lieblings-stop bei den Veranstaltungen der Prubując wenig betrunken.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T18:59:22+01:00
Ich wache morgens auf und fühlte sich wie P Diddy (Hey, was ist das Mädchen?) Ich habe meine Brille, ich bin aus der Tür Zwojuję dieser Stadt (Come on) Bevor ich gehe, ich wasche meine Zähne mit butlką Jack (Whisky) Denn wenn ich abends ausgehen, nicht ich sage, ich komme wieder - Pediküre auf Trab zu Fuß, Zehen, am Fuße des Bundes, alle unsere Kleider, Jungen Kleidung sprengen unsere Headsets, Kopfhörer (?) Faltdach, lassen Sie die Disc unserer Lieblings-stop bei den Veranstaltungen der Prubując wenig betrunken.
2010-02-07T19:00:33+01:00
Ich wache morgens auf und fühlte sich wie P Diddy (Hey, was ist das Mädchen?) Ich habe meine Brille, ich bin aus der Tür Zwojuję dieser Stadt (Come on) Bevor ich gehe, ich wasche meine Zähne mit butlką Jack (Whisky) Denn wenn ich abends ausgehen, nicht ich sage, ich komme wieder - Pediküre auf Trab zu Fuß, Zehen, am Fuße des Bundes, alle unsere Kleider, Jungen Kleidung sprengen unsere Headsets, Kopfhörer (?) Faltdach, lassen Sie die Disc unserer Lieblings-stop bei den Veranstaltungen der Prubując wenig betrunken.