Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T18:59:22+01:00
Zagęszczenie (populacji), miara ilościowa stosowana w ekologii, wyrażająca liczbę osobników danego gatunku przypadającą na jednostkę powierzchni (m2, ha).
1 5 1
2010-02-07T19:00:39+01:00
* W leśnictwie cecha drzewostanu. Określa się ją poprzez porównanie masy drzewnej (miąższości) istniejącej rzeczywiście w drzewostanie danego gatunku na 1 hektarze

* W geodezji jeden z rodzajów użytków gruntowych i pokrycia szatą roślinną używany przy tworzeniu map i szkiców


2010-02-07T19:01:08+01:00
Zagęszczenie- liczba osobników przypadająca na jednostkę powierzchni terenu.