Odpowiedzi

2010-02-07T19:01:51+01:00
To cecha, którą mają jednostki wybitne. Oznacza prawość, doskonałość, rezygnację z dbałości o prywatę
1 5 1
2010-02-07T19:02:06+01:00
Szlachetność - ( hojność , darowanie ) - jest oznaka dobroci , pomocy i darowania człowiekowi w pomocy rzeczy potrzebnym normalnemu życiu .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:05:57+01:00
Szlachetny - to taki, który jest diobry, postępuje uczciwie i sprawiedliwie i nie myśli tylko o sobie, ale głównie o innych

słowa bliskoznaczne do szlachetność to:
- wspaniałomyślność
- bezinteresowność
- honorowość
- sprawiedliwość
- wielkoduszność
- uczciwość

myślę że powinno wystarczyć
2 5 2