Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T19:01:11+01:00
Ilość
pięciozłotówki - x
dwuzłotówki - 7x
wartość:
pięciozłotówki - 5x
dwuzłotówki - 2x
razem - 323 zł

7*2x+ 5x = 19x
323/ 19x=17

17*7=119

Odp. Jest 17 pięciozłotówek i 119 dwuzłotówek
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T19:03:29+01:00
2zlotowki - 7y
5 zlotowki - y
7y=y
7y + y = 323zł.
Oto układ równań.
Rozwiazanie:
7*2y+ 5y = 19y
323/ 19y=17