Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:05:17+01:00
- Niepowstrzymywanie moczu
- Wykonywanie badań moczu
- Picie dużo napojów
- Unikanie oziębienia dolnych partii ciała
- Zachowywanie właściwej higieny okolic intymych
5 2 5
2010-02-07T19:54:25+01:00
-spożywanie odpowiedniej ilości płynów
- nie powinniśmy spożywać zbyt dużej ilości soli,
-spożywaniepłynów typu : kawa, pepsi a przede wszystkim alkohol
-w czasie chłodnych dni należy pamiętać o prawidłowym ubiorze
-należy dbać o higienę okolic narządów wydalniczych.
2 3 2