Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T19:04:09+01:00
Artysta, gwiazdor, osoba grająca role
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T19:05:57+01:00
Artysta teatralny
odtwórca roli
komik
gwiazda
gwiazdor
artysta
Tragik
komediant

Ps: Licze na naj
3 5 3
2010-02-07T19:12:49+01:00
Artysta , człowiek teatru , histrion - w średniowieczu mówiło się tak na wędrującego aktora , odtwórca roli , człowiek sztuki , idol , gwiazda , wykonawca , bohater/ka , naśladowca ;)