Odpowiedzi

2010-02-07T19:04:19+01:00
1.film - komediowy , sensacyjny
2.gra - aktorska , planszowa
3.scenariusz - dobry , teatralny
4.muzyka - filmowa , rozrykowa
5.montaż - oświetlenia , dekoracji
6.scenografia - baśniowa , filmowa
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:05:55+01:00
A) interesujący, zmodernizowany
b) wciągająca, ciekawa
c) ciekawy, nurtujący
d) nowoczesna, wesoła
e)dobry, kontrowersyjny
f) ciekawa, uniwersalna
6 3 6
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T19:06:14+01:00
Film: fabularny, przygodowy
gra: przygodowa, zespolowa
scenariusz filmowy, teatralny
muzyka: ludowa, popularna
montaż: filmowy, produkcyjny
scenografia teatralna,

3 3 3