Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:09:59+01:00
1) Syty głodnego nie zrozumie.
podmiot: syty orzeczenie: zrozumie
2) Łukasz z Damianem piszą zadanie.
podmiot: Łukasz z Damianem orzeczenie: piszą
3) Konrad był pierwszy na mecie.
podmiot: Konrad orzeczenie: był
4) Ona wreszcie się uczy.
podmiot: Ona orzeczenie: uczy
6 3 6
2010-02-07T19:11:01+01:00
1) Podmiot: syty; orzeczenie:rozumie
2) Podmiot:Łukasz, Damian; orzeczenie:piszą
3) podmiot:Konrad; orzeczenie: był
4) podmiot: ona; orzeczenie się uczy
Pozdrawiam!..;*
12 3 12
2010-02-07T20:10:02+01:00
Syty ( podmiot)głodnego nie zrozumie( orzeczenie).

2) Łukasz z Damianem( podmiot szeregowy) piszą( orzeczenie) zadanie.

3) Konrad( podmiot) był pierwszy( orzeczenie imienne) na mecie.

4) Ona( podmiot) wreszcie się uczy( orzeczenie).
9 3 9