Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T19:10:14+01:00
2C₃H₅(OH)₃+7O₂ -> 6CO₂+8H₂O Jest to spalanie całkowite (żółty płomień)
2C₃H₅(OH)₃+O₂ -> 6C+8H₂O Jest to spalanie niecałkowite (płomień kopcący)
12 4 12
2010-02-07T19:11:04+01:00
Niecałkowite: 2C3H5(OH)3 + O2 -> 6C + 8H2O
5 5 5
2010-02-08T01:07:58+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
2C₃H₅(OH)₃ + O₂--->6C +8H₂O
5 5 5