Odpowiedzi

2010-02-07T19:13:37+01:00
Hej Mateusz.
Chciałabym powiedzieć Ci coś bardzo ważnego.
Od kilku dni zmagam się z tym , i nie wiedziałam jak to wyrazić.
Powiem krótko-Kocham Cię.
Gdy Cię widzę , serce mi szaleje , nogi miękną,a oddech staje się szybszy.
Nie wiem zupełnie jak to się stało , ale zakochałam się w Tobie.
Chciałabym abyś odpowiedział na ten list.
Mam nadzieję że będziemy nadal się spotykać , i czasem wyskoczymy gdzieś sami,a nie z naszą paczką.
Nie oczekuję niczego , zrobisz co będziesz chciał , ale wiedz że czuję do Ciebie coś bardzo silnego.

Twoja na Zawsze
Agata.

<3
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:19:32+01:00
Drogi Karolu!
Dziwi cię zapewne mój list, jednak od dłuższego czasu moje myśli skierowane są w twoim kierunku. Spotykamy się codziennie w szkole, jednak nigdy nie odważyłabym wyznać ci wprost, co do ciebie czuję.
Kiedy patrzę w twoje oczy dostrzegam w ich błękicie głębię oceanu. Twoje kruczoczarne włosy,które tak zgrabnie odgarniasz palcami odbijają blask promieni słońca. Pamiętam nasze pierwsze spotkanie-rozpoczęcie roku szkolnego. Już wtedy nie mogłam oderwać od ciebie wzroku. Wyglądem przypominałeś mi wyglądem Apolla.
Długo kryłam się ze swoimi uczuciami, jednak dziś postanowiłam,że napiszę ci o swojej miłości. Pragnę patrzeć w twoje oczy codziennie, trzymać cię za rękę, gładzić twoje włosy. Jesteś miłością mojego życia. Mam nadzieję,że czujesz to samo.
xxx
4 4 4