Po wyjsciu z morza na ciele pojawia sie "gesia skorka".Jest to spowodowane tym ze:
a)woda w morzu jest zimna
b) sól krystalizuje sie na skórze
c) z mokrej skóry woda intensywnie sublimuje
d) z mokrej skory woda intensywnie paruje

Prosze to rozwiazac ;((

3

Odpowiedzi

2010-02-07T19:12:59+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:13:42+01:00
Woda w morzu jest zimna. Gdy jest Ci zimno, też dostajesz "gesiej skórki".