Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T19:32:06+01:00
Nowa Gwinea- Astralia
Borneo- Azja
Kuba- Ameryka Środkowa
Grenlandia- Europa
Islandia- Europa
Wielka Brytania- Europa
1 5 1
2010-02-07T19:36:01+01:00
Astralia(ocean spokojny)
Azja
Ameryka Środkowa
Europa(konkretnie to terytorium Danii)
Europa(wyspa na o. atlantyckim)
Europa(wyspa Na oceanie atlantyckim)

pozdro:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:37:13+01:00
Nowa Gwinea- Australia i Oceania
Borneo- Azja
Kuba- Ameryka
Grenlandia- Ameryka płn.
Islandia-Europa
Wielka Brytania- Europa
1 5 1