Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:18:19+01:00
Cechy:
Być odważnym, wytrzymałość, spokój, zręczność.
Zestaw wymagań:
doswiadczenie w obsłudze lamp, umiejetnośc zachowania spokoju podczas najwiekszych sztormów, wytrzymałość na stres.
Pozdrawiam!
19 3 19
2010-02-07T19:18:54+01:00
1. Powinien być odpowiedzialny , sumienny, punktualny, cierpliwy, obowiązkowy.
2. Powinien znać się na obsłudze latarnii morskich
powinien być opanowany
powinien by umieć opanować syuację
17 4 17