Zredaguj wyrazy podobne:

a) -2-2a+3
b) 2a - 3b+3a-2b
c)2y-6y+4x-2x
d)2x+3-6x-10
e)-x+2x+(-6)+x-4
f)2ab-6-ab-(-3)
g)3x2-2y2-6x2-2y2
h)3,5b-2,4c-0,6c-0,5b
i)3x2-2x+1+x-4x2-2
j)2m2+3mn-n+mn+3n-m2

w podpunktach g) i) j) np. gdy jest 3x2 to oznacza 3x do kwadratu kto odpowie szybko i dobrze dam naj!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:20:26+01:00
A) 1-2a
b) 5a-5b
c) -4y+ 2x
d) -4x -7
e)2x- 10
f)ab-3
g)-3x2- 4y2
h)3b- 3c
i) x2- 8x -1
j) m2+4mn+ 2n


pierwsza ;p;p;p;p;p
5 4 5
2010-02-07T19:21:37+01:00
A)1-2a
B)5a-5b
C)-4y+2x
D)-4x-7
E)2x - 10
F)ab-3
G)-3x2 - 4y2
H)3b-3c
I)-x2 - x -1
J)m2 + 4mn +2n
Mam nadzieje że dasz naj
3 1 3
2010-02-07T19:45:35+01:00
A)1-2a
b)5a-5b
c)-4y+2x
d)-4x-7
e)2x - 10
f)ab-3
g)-3x2 - 4y2
h)3b-3c
i)-x2 - x -1
Jj)m2 + 4mn +2n

tak powinno być, a ta dziewczyna, która była pierwsza ma źle w przykładzie i)
pozdrawiam;)
3 3 3