Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T19:20:05+01:00
Pod hasłem "Gloria" rozumiem łac. Chwała na wysokości Bogu.
To początek jednego ze śpiewów mszalnych.
2010-02-07T19:20:59+01:00
Od dzieciństwa pamiętam, że na roratach zawsze się Gloria śpiewało i wydaje się, że jest to stara i mocno zakorzeniona tradycja. I w gruncie rzeczy bardzo piękna. Chociaż traci się przez to czterotygodniowe wyczekiwanie na uroczyste Gloria podczas Pasterki.