Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:27:46+01:00
Piast
dziwa
doman
wisz
jaga
jaruha
dobek
wizun
miłosz
mirsz
mila
chwostek
brunhilda
leszek
sambor
słowan
hengo
gerda
smerda
znosek

to wszystko z mojej książki to są wszyscy bohaterowie mam nadzieje że zgłosisz jako najlepszą
1 1 1
2010-02-07T19:28:44+01:00
-Wisz - patriarcha rodu
-Doman - zamozny kmiec
-Dobek - dowodca
-Piast - syn Koszyczka
-Dziwa - corka Wisza
-Jaruha
-Jadza
-Popiel - krol
-Bunhilda - zona Popiela
-Miłosz
-Znosek - szpieg Popiela
-Hengo - niemiecki kupiec
-Gerda
-Leszek - synowiec ksiecia
2010-02-07T19:37:32+01:00
Wisz, Doman, Dobek, Piast, Myszko z Krwawą Szyją, Miłosz, Popiel, Brunhildę, Dziwa, Jaruha, Jaga...