Przetłumacz tekst:
Alle meine Freunde sagen,dass ich gut kochen.Ich muss aber auf meine Figurachten weil ich Model werden will.
Einmal in der Woche meistens freitags gehe ich in ein Fitnesscenter. Das ist gut fUr meine Figur.
Ich mochte schón aussehen und ich schminken mich oft ich benutze nur gute kosmetika

A reszta w załącznikach,

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:25:12+01:00
Wszyscy moi przyjaciele mówią, że dobrze gotuję. Muszę, ale chcę być wzorem dla mojej szanowanej postaci. Raz w tygodniu, w piątki go chodzę klubu Fitness. Jest to dobre dla mojej figury. Chciałabym pięknie wyglądać, maluję się często, używam tylko dobrych kosmetyków.

1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T19:26:11+01:00
Wszyscy moi przyjaciele mówią, że dobrze gotuję. Muszę, ale chcę być wzorem dla mojej szanowanej postaci. Raz w tygodniu, w piątki chodzę klubu Fitness. Jest to dobre dla mojej figury. Chciałabym pięknie wyglądać i malować się często, używam tylko dobrych kosmetyków.
1 5 1