Odpowiedzi

2010-02-07T19:29:23+01:00
Pc = 6 [razy] 25 = 150 m [2]
pc= 6[razy] 20 =120m [2]
większa jest działka ta dróga xD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:30:21+01:00
Pierwsza działka d= 25m
wzór na pole P= d²/2
P=(25m)² / 2
P= 625m²/2
P = 312,5m²

Druga działka a= 20m
wzór na pole P=a²
P= (20m)²
P=400m²

Pole drugiej działki jest większe
2010-02-07T19:30:21+01:00
To jest pole 2 działki
P2=20x20=400
to jest pole 1 działki
P1=0,5x625=312,5
400>312,5
Większe jet pole 2 działki