Zadanie na poziomie 5 klasy . ; p
Napisz, pełnym zdaniem, jaka jest to godzina.
Np.
15 . 00 - It's three o'clock pm.
Tylko, że z minutami ...
15 . 20 - ?
13 . 45 - ?
18 . 10 - ?
09 . 50 - ?

Daje naj , prosze o jak najszybszą odp . ; p

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:28:37+01:00
15.20 It's twenty past three p. m.
13.45 It's quarter to two p. m.
18.10 It's ten past six p. m.
09.50 It's ten to ten a. m.
2 5 2
2010-02-07T19:31:31+01:00
15.20 It's tenty past three pm

13.45 - it's a quarter to two

18.10 - It's ten past six

9.50 it's ten to ten
1 5 1
2010-02-07T22:02:26+01:00
15.20 It's twenty past three p. m.


13.45 It's quarter to two p. m.


18.10 It's ten past six p. m.


09.50 It's ten to ten a. m.
1 5 1