Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:34:00+01:00
Proces w którym powstają gamety?.(6) MEJOZA
Szczątkowa błona płodowa?.(8) OMOCZNIA


jeśli chodzi o ten proces: Gamety powstają w gametangiach w wyniku procesu mejozy.:)
2010-02-07T19:34:12+01:00
Szczątkowa błona płodowa to omocznia, a proces w którym powstają gamety to spermatogeneza- gamety męskie i oogeneza - gamety żeńskie
  • Użytkownik Zadane
2010-02-07T19:39:17+01:00
1) Podział w wyniku ,którego powstają gamety -mejoza (chyba o to chodziło),bo proces powstawania gamet to gametogeneza ,która dzieli się na spermatogenezę (powstają w jej wyniku plemniki) i oogeneza (powstają komórki jajowe)

2) Omocznia