1. Oblicz:
a) 2,5:(-0,5)+3*(-1,4)=
b) 2*5:(0,5)+3*(-1,4)=
c) (-16):(-4)-2,7*(-0,3)=
d) 6*(-9)=
e) (-4)* jedna/druga=
f) (-10)*1,5=
g) (- dwie/trzecie)*(-dwie/piąte)=
h) (-18):3=
i) 2,2:(-2)=
j) 0,8*(-5)=
k) (-9)*(- dwie/trzecie)=
l) (-3):(- jedna/trzecia)=

2. Korzystając z równości 392*143 = 56 056, oblicz:
a) (-3,92)*(-14,3)=
b) 0,392*(-1,43)=
c) (-5605,6):143=
d) (-3,92)*1,43=
e) (-0,143)*(-392)=
f) 5605,6:(-39,2)=

Sory że tak nie wyraźnie ale tu niestety nie da się pisać ułamków :(
To co możecie to rozwiążcie, a to co nie to trudno...
Oby było...
Mam to na jutro :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:37:27+01:00
A) 2,5:(-0,5)+3*(-1,4)=2,5*-2-4,2=-5-4,2=-9,2
b) 2*5:(0,5)+3*(-1,4)=10*2+3*-1,4=20-4,2=15,8
c) (-16):(-4)-2,7*(-0,3)=-16*-0,25+0,81=4+0,81=4,81
d) 6*(-9)=-54
e) (-4)* jedna/druga=-2
f) (-10)*1,5=-15
g) (- dwie/trzecie)*(-dwie/piąte)=cztery/piętnaste
h) (-18):3=6
i) 2,2:(-2)=-1,1
j) 0,8*(-5)=-4
k) (-9)*(- dwie/trzecie)=-6
l) (-3):(- jedna/trzecia)=9

2. Korzystając z równości 392*143 = 56 056, oblicz:
a) (-3,92)*(-14,3)=56,056
b) 0,392*(-1,43)=-0,56056
c) (-5605,6):143=-39,2
d) (-3,92)*1,43=-5,6056
e) (-0,143)*(-392)=56,056
f) 5605,6:(-39,2)=-143
2010-02-07T19:38:15+01:00
1. Oblicz:
a) 2,5:(-0,5)+3*(-1,4)= (-5) + (-4,2) = - 9,2
b) 2*5:(0,5)+3*(-1,4)= 20 + (-4,2) = 15,8
c) (-16):(-4)-2,7*(-0,3)= 4 - 0,81 = 3,19
d) 6*(-9)= - 54
e) (-4)* jedna/druga= -2
f) (-10)*1,5= -15
g) (- dwie/trzecie)*(-dwie/piąte)= 4/15
h) (-18):3= -6
i) 2,2:(-2)= - 1,1
j) 0,8*(-5)= -4
k) (-9)*(- dwie/trzecie)= - 18/3 = -6
l) (-3):(- jedna/trzecia)=9/1 = 9

2. Korzystając z równości 392*143 = 56 056, oblicz:
a) (-3,92)*(-14,3)= 56,056
b) 0,392*(-1,43)= -0,56056
c) (-5605,6):143= -39,2
d) (-3,92)*1,43= - 5,6056
e) (-0,143)*(-392)=56,056
f) 5605,6:(-39,2)= -143
2010-02-07T19:46:17+01:00
Czeba było zrobic zdjecie książce i dac na tą strone w załączniku mam to dobrze więc ci dam

1.
a)-9,2
b)15,8
c)4,81
d)-54
e)niewiem
f)-15
g)niewiem
h)-6
i)-1.1
j)-4
k)niewiem
l)sorry niewiem
2.
a)56,056
b)0,56056
c)-39,2
d)-5,6056
e)-56,056
f)-143