Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:34:30+01:00
Wyzyna tybetanska jest otoczona wysokim pasem gór gdzie jest zimno i ciezko o pozywienie. ciezko sie tam poprostu zyje.bez sklepow nie ma pracy i mnisi nie moga jesc bananow ktore maja wiele weglowodanow.na syberi jest tak zimno ze nie da sie wyhodowac warzyw a ni wykarmic zwerzat
1 5 1
2010-02-07T19:40:58+01:00

wyzyna tybetanska jest otoczona wysokim pasem gór gdzie jest zimno i ciezko