Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:33:21+01:00
A)
- nie stosowanie środków antykoncepcyjnych
- uprawianie seksu z osobami nieznajomymi
b)
- rozprzestrzenianie się chorób wenerycznych
- zwiększenie umieralności na choroby weneryczne
2010-02-07T19:34:40+01:00
A)częste zmienianie partnerów, nie stosowanie prezerwatywy, brak higieny osobistej
b) pojawiają się powikłania w postaci ropnego zapalenia, w ciele zachodzą uszkodzenia narządów
2010-02-07T19:34:48+01:00
1.
brak zabezpieczenia
stosunek z przypadkowym partnerem
2.
bezpłodność
uszkodzenia mózgu
utrata wzroku
niepłodność kobiet i mężczyzn
oszpecenia
poronienia
przedwczesne porody
porody martwych płodów
pojawienie się licznych nowotworów
zapalenia przydatków macicznych
śmierć.