Odpowiedzi

2010-02-07T19:45:28+01:00
Ja jak mialam cos takiego zdane to czytalam na stronie www.google.pl streszczenie
:P bym ci podala je ale mam nowy zeszyt a mialam to w starym a,on niestety musial sie zapodziać :[
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:46:54+01:00
Spotkali:
Kalego
Mea
Mahdiego
doktor Clary i kapitan Glen
Lindego
Nasibu
Greka z Omdurmanu
i chyba tyle juz nie pamietam
2010-02-07T19:48:00+01:00
Staś i Nel spotkali Arabów którzy ich porwali oraz Kaliego i Mee czyli murzynów.
1 5 1